Tuotteiden palautuskäytäntö
Kaikki tuotteet ovat 100 % uusia ja alkuperäisiä ja hankitaan valtuutetuista kanavista. Periaatteessa laadun ongelmia ei pitäisi olla. Asiakkaat eivät saa palauttaa tavaroita ilman ennakkosuostumusta DiGi Electronics HK Limitediltä. Jos et tiedä, miten toimia, ole hyvä ja kommunikoi jälkihoidon asiakaspalvelun kanssa. Kaikki palautetut tuotteet palautetaan asiakkaan omalla vastuulla ja kustannuksella, ja niiden tulee olla vakuuttamattomia asiakkaan toimesta ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Asiakas on vastuussa tuotteiden palauttamisesta DiGi Electronics HK Limitedille ja palautusten toimitusvahvistuksen toimittamisesta. Oikeat varotoimet on otettava huomioon tuotteille, jotka on luokiteltu 'staattisesti herkäksi'.
Palautukset on tehtävä 30 päivän kuluessa laskun päiväyksestä, ja tuotteet on oltava alkuperäisessä pakkauksessa ja myyntikelpoisessa kunnossa.
DiGi Electronics HK Limitedillä on oikeus oman harkintansa mukaan periä 30 % palautettujen tuotteiden laskutusarvosta 'ei toivottuina' tai 'väärin tilattuina' tuotteina (minimihinta 50 dollaria).
DiGi Electronics HK Limited pidättää itsellään nimenomaisen oikeuden kieltäytyä tilausten tai palautusten perumisesta seuraaville tuotteille:
1. Tuotteita ei myydä eikä toimiteta DiGi Electronics HK Limitedin toimesta;
2. Tuotteiden alkuperäinen pakkaus ja lähetysmerkki ovat vaurioituneet.
3. Toimitusaika on yli 30 päivää, mikä perustuu toimituspäivään.
4. Kadotin laskun, joka on laskutettu
5. Tuotteita on käytetty asiakkaan toimesta, lukuun ottamatta luontaisia vikoja;
6. Tuotteen laatua heikentäviä ongelmia ovat muun muassa, mutta eivät rajoitu, onnettomuudet, väärinkäyttö, kohtuuttoman käyttö, väärinkäyttö, virtaongelmat, ohjeiden noudattamatta jättäminen, sekä/tai tuotteiden varastointi ja/tai asennus, vaadittujen ennakoivien huoltojen laiminlyönti, normaali kuluminen, luonnonkatastrofit, tulipalot, tulvat, sodat, väkivallanteot tai muut vastaavat tapahtumat; DiGi Electronics HK Limitedin henkilöstöön kuulumattomien tai DiGi Electronics HK Limitedin valtuuttamien henkilöiden, jotka tilavat, korjaavat tai tukevat, käsittelevät tai myyvät tuotetta, ja käyttävät ei-DiGi Electronics HK Limitedin toimittamia osia aiheuttamat ongelmat.
Palautuskäytäntö
DiGi Electronics HK Ltd tukee alkuperäisen maksutavan palauttamista käyttäjän alkuperäisen maksutavan mukaisesti.